Translate

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Dragoste si Sex

Doresti o informatie?  Noi Suntem Solutia ta , un coleg din STAFUL InfoGive  va sta la dispozitia DVS pentru solutionarea oricarei intrebari.

Va Rugam sa postati intrebari Legate de Dragoste si Sex, intr-un limbaj decent!
-Raspunsurile pot venii in intervalul a 1-8 ore de la publicarea intrebarii.

Va Multumim!

Un comentariu:

  1. Buna la toti. Am si eu o intrebare mai mult pentru baieti. Deci intrebarea mea este urmatoare: In grupa la mine este un baiat simpatic, dragut si amabil. In ultimele 2-3 saptamini am observat un lucru la el neobisnuit. Prin jumatatea lunii decembrie el brusc si-a schimbat comportamentul sau fata de mine adica si pe internet cind vorbim imi trimite saruturi, dar cind suntem la pauza el mai mult sta prin preajma mea, imi face orice ca sa intre in atentia mea, ieri chiar si in parul din cap a dorit sa se joace, si vorbeste cu mine mult, priverea parca e schimbata si mai mereu se uita la mine, imi pune piedici, vrea sa intre in vorba cu mine, pai cum credeti i-ar placea de mine? daca sincer sa recunosc eu in vara anului 2012 am fost indragostita de el, dar nu i-am spus nimic, iar acum vreau sa stiu, ar fi posibil oare sa ma placa?

    RăspundețiȘtergere