Translate

joi, 10 ianuarie 2013

Casa si Gradina

Casa si Gradina

2 comentarii:

  1. Salut.
    Datorita temperaturilor neobisnuit de mari pentru aceasta perioada sunt tentat sa montez folie reflexiva pentru a mai reduce temperatura din una din camerele de la etaj care sta sub bataia soarelui pana la 7 ore (expozitie sud-vestica).Temperatura in aceasta camera a crescut pana la aproape 28 de grade (afara sunt 30-32).Casa este bine izolata,sticla termopanului nu mai stiu exact din care este,stiu ca nu e fumurie ,si nu are acel efect puternic de oglinda care il vezi la cladirile de sticla.Cel mai probabil este clara.Cert este ca lucrurile "batute de soare " prin geam se incalzesc, deci chiar daca ar diminua caldura intr-o oarecare masura nu este semnificativ.
    As vrea sa stiu daca are cineva cat este de multumit de aceasta investitie,daca au inregistrat o temperatura mai mica in zilele calduroase,cat rezista in timp,cum se aplica ,etc.Aer conditionat nu sunt tentat sa pun inca,mai ales ca nu am curtea complet amenajata si mai sunt multe alte prioritati pe langa asta.
    Deci oferta care eu am gasit-o este la o detailingexpert.ro
    Pretul vine cam 110 lei /mp daca pui si tva ,iar pentru 3,2 mp cat am eu nevoie ar fi putin peste 300 lei.Este destul de scump pt o folie dar daca chiar isi face treaba atat de bine si ramane intacta macar 5 ani eu zic ca merita.
    Am cautat si acum vreo luna dar nu mai stiu exact ,parca 80 lei fara tva care inseamna tot cam atat si fara montaj.Daca puteti, sugerati oferte mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut , eu am pus folie vara trecuta la cei de la Tint Style sunt niste baieti de nota 10, pretul pentru montaj este de 65 RON mp cu manopera inclusa la acesta se adauga o garantie de pana la 10 ani si un mic discount daca sunteti persoana fizica :)
      va las numarul lor cat si siteul
      www.tint.ro website
      www.folii-solare.com website
      info@tint.ro mail
      telefon 0723185844 doar nr asta il am cereti cu Alex.

      Ștergere