Translate

joi, 10 ianuarie 2013

Dragoste si Sex

Dragoste si Sex

8 comentarii:

  1. Buna la toti. Am si eu o intrebare mai mult pentru baieti. Deci intrebarea mea este urmatoare: In grupa la mine este un baiat simpatic, dragut si amabil. In ultimele 2-3 saptamini am observat un lucru la el neobisnuit. Prin jumatatea lunii decembrie el brusc si-a schimbat comportamentul sau fata de mine adica si pe internet cind vorbim imi trimite saruturi, dar cind suntem la pauza el mai mult sta prin preajma mea, imi face orice ca sa intre in atentia mea, ieri chiar si in parul din cap a dorit sa se joace, si vorbeste cu mine mult, priverea parca e schimbata si mai mereu se uita la mine, imi pune piedici, vrea sa intre in vorba cu mine, pai cum credeti i-ar placea de mine? daca sincer sa recunosc eu in vara anului 2012 am fost indragostita de el, dar nu i-am spus nimic, iar acum vreau sa stiu, ar fi posibil oare sa ma placa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca el se joaca cu parul tau, nu numai ca te place, chiar te iubeste. :)

      Ștergere
    2. "ar fi posibil oare sa ma placa?"
      cati ani ai? 10
      normal ca te place
      nu mai pierde vremea, mai ales daca si tie iti place de el. daca nu il intrebi daca te place macar mai baga-l si tu in seama, nu numai el pe tine.
      poate are el un plan dar e mai timid si vrea sa stie ca si tu il placi

      Ștergere
  2. Buna ,sunt foarte curioasa daca se poate ramane insarcinata in urmatorul fel, pentru ca tocmai am auzit o aberatie si ma contrazic cu o prietena. deci. daca cei doi si.au atins zonele intime reciproc, baiatul fara sa ejaculeze si fata sa fie virgina. ea zice ca el a bagat numai 1 centimentru si ca iubitul ei spune ca nu are acel lichid seminal. deci in concluzie, exista posibilitatea c ea sa fie insarcinata, avand in vedere faptul ca e virgina si ca baiatul nu si.a dat drumul si abia aains.o 1 cm maxim 2. p.s nu i.a vent menstruatia de o luna, ins ea zice ca nu are niciodata menstrutie regulata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!

      Întâi trebuie să te hotărăşti dacă mai e virgină sau nu...

      Dacă himenul e intact, atunci e virgină - dar noi NU avem de unde să ştim, şi nici ea NU are de unde să ştie câţi centimetri a introdus ( acel băiat ) penisul în vaginul prietenei sale ( deoarece, BĂNUIESC că nu era de faţă când prietena sa a făcut sex ).

      "Şi eu am auzit-o pe VECINA făcând sex, dar poate e virgină" - cam aşa e şi cu "povestea" acestei utilizatoare...

      Cât despre riscul de sarcină, am spus : "şansele de sarcină sunt destul de mici"...

      La fel şi cu ejacularea...

      Ideea este că, aici ( în acest caz ), povestim cam pe lângă subiect - FĂRĂ să ştim detalii importante şi necesare pentru o părere obiectivă!

      Toate cele bune.

      Ștergere
    2. Sperii fata degeaba. Hai sa zicem ca nu mai e virgina, dar probabil himenul e intact.Si de ajaculare nu cred ca se pune problema in situatia data, deci sansele sa fi raman insarcinata sunt aproape 0%.

      Ștergere
  3. Daca nu-i spune-i unei fete ca o iubesti in fiecare zi,dar ii arati acest lucru prin ceea ce faci, de ce mai este suparata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, noi fetele suntem complicate rau. Nu trebuie doar sa ii arati, trebuie sa o faci sa simta, sa ii explici asta prin vorbe, noi suntem mai turce de fel si simtim nevoia sa auzim aceste cuvintele magice big grin

      Ștergere